Archive for June 23rd, 2009

                     Kido the dog , adulmecand  aerul  , mi-a  soptit cu un woof , woof  de  o intimplare minunata  si  -mi  propune sa o aflati si  voi…..

http://www.youtube.com/watch?v=qNEraxj559Y

          In  conspiratie cu Sasa the cat si    Ira  the cat  ,  au facut  recenzie la   ” urechile pisicii Olga  “. Dar va  las pe dumneavostra sa  vedeti , sa cititi si sa apreciati comentariile acestor  cititori de seama . …

Kido the beast

 ” Pentru mine, cartea aceasta despre pisica umblândă prin lume, e doar un început. Sper s-o însoțiți pe Olga cu amuzament și compasiune în călătoriile ei.

Vă mulțumesc și vă aștept!

Oana Dușmănescu

0740.106.160

shmeny@yahoo.com

Postat in Uncategorized | 12 Comentarii »

Prolog – În care Olga își pune sare pe coadă și iese din lumea ei. Mântuită de un dușman tradițional

iunie 15, 2009 by shmeny

Mă căţărasem pe gardul îmblănit de iedera deasă a verii. Mă mânca înfiorător în ureche, dar îi promisesem Motanului că nu mai fac gesturi intime în public. Aşa că trebuia să mă abţin şi să nu mă scarpin, deşi Motanul era mai mult absent. Mai mult ca sigur că nu se ascundea în vreun boschet ca să mă spioneze. Din casa de cărămidă autentică auzeam vocea…… ”

toate aventurile Olgutei  sunt aici ” http://urechilepisiciiolga.wordpress.com

confirma si  Sasa the cat….It’s a must !!!

Sasha the cat

lipseste Ira the cat , dar speram s-o intalnim la ” bookfest “…soon ! 🙂

 

Read Full Post »

Whatever for Whoever

De ce sa, NU, cind as putea sa, DA?

Be Inspired..!!

Listen to your inner self..it has all the answers..

Bogdan DUCA

Pentru ca în viitor nu vreau să se spună "Acele timpuri au fost întunecate pentru că până și el a tăcut"...

Blog cu mere coapte

Alergand sa prind din urma prezentul

Loc de dat cu capu'

sau cum să te fereşti de invizibil

Trecere de pieton(i)

cu Ioana Miron

Mihai Hai Hui Blog

Mihai Hai Hui si blogul lui

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

Cronici. Satire. Șarje.

O idee de Mircea Meșter