Feeds:
Posts

Archive for July 28th, 2017


Fiti gata sa dansati goi pusca in strada caci ,s-a descoperit , in sfarsit, ceva ce omenirea visa de mult si nu credea ca s-ar fi putut intampla in viata asta.

O compilatie intre ce am citit si ce-mi trece mie prin cap….

Da, avem in sfarsit un broscoi care leviteaza.

Nu inventenz nimic . Scrie la stiri . Niste cercetatori , nu de oricare ci British si Dutch * have succeeded in floating a frog in air* , intelegeti , da?! au reusit sa faca o broasca sa pluteasca in aer . WOW. Ei au realizat acest fenomen folosind magnetismul.

Ce-mi mai amintesc eu de la clasele de fizica , este ca magnetismul este o forta puternica ce atrage diverse * chestii* pe frigider.

Magnetismul este unul din cele sase forte fundamentale ale universului , celelalte cinci fiind : gravitatia, banda adeziva, vaicaritul , comanda de TV si forta care trage cainele in lesa cand il scoti la plimbare si nu raspunde la nici o comanda .

Tot din descriere aflu ca acel camp magnetic , de a facut broscoiul sa leviteze , era * a million times stronger than that of the Earth*- Intelegeti ca si mine??! , da, …era de un milion de ori mai puternic decat cel al pamantului si broasca nu dadea niciun semn ca ar deranja-o. Ba chiar se parea ca-i placea sa pluteasca in acel cilindru . Dublu WOW .

Nu-s cercetatoare ,dar la *showed no signs of distress*, ochii mi s-au facut ca la broasca.( si mi-a amintit de experienta la biologie cu broasca si electrodul ce facea sa zvacneasca piciorul broastei ,iar eu , viteaza, inchideam ochii de spaima )
Este o broasca , ce se asteptau acei cercetatori sa vada , auda ?? Sigur nu arata emotie , ce ar fi trebuit sa faca broscoiul ? doar are o expresie faciala ca a lui Kermit, or ca Jean- Claude-Van- Damme ( or pe acolo) cand se bate cu dusmanii.

Ce sa fi facut saracul broscoi ? sa planga ? sa sara din acel cilindru inchis direct pe taste si sa apara pe screen * OaaaK, Ma Dooooare *??

Nu , nu stiu ce simtea acea broasca, de aceea sunt sceptica .Nu trebuie experimentat pe nici o vietuitoare , mica or mare.

Sa se calculeze pana la extrem. Abia atunci, poate, levitatia magnetica este sigura si nedaunatoare.

Iar mie imi trec prin cap aplicatii fantastice in lumea reala. Sigur , cu ideile mele, lumea ar fi un loc mai bun :

Prima idee : sa scoti copiii din pat, dimineata, sa ajunga in timp la scoala .
Se stie doar ca atractia dintre pat si copil este de 75 de ori mai mare decat gravitatia .

Multi parinti incearca sa depaseasca aceasta forta cu batai in usa, strigand amenintari ineficiente ca : O sa intarzii la scoala , o sa fi pedepsit…..
Asta e o premisa idioata din start caci,ce copil isi doreste sa stea pe un scaun tare in clasa si sa rezolve de cate ori 7 intra in 56 ; normal copilul prefera patul .

Cum ar fi ca la 6:30 am, sa apesi un buton ce activeaza un magnetism gigantic sub patul copilului si-l leviteaza impreuna cu orice broasca s-ar intampla sa fie lang el.
In loc sa-ti irosesti timpul strigand* o sa intarzii la scoala* , o sa-l irosesti strigand* nu mai mazgali tavanul*.

Ufff, nu-i grozava ideea , poate a doua :

Sa te impaci cu oamenii care tin locuri ocupate ,pentru persoane inexistente in acel moment, la film , la stadion , in airport in restaurant, punand o sacosa or un * ceva* pe un loc neocupat.
Asa, ideea mea ar fi sa existe un monitor, cam, (doar sunt peste tot) care sa observe acesti * tinlocul * si sa activeze levitatia acelei persoane cu sacose  cu tot si acel * ceva* , asa cum pleaca o torpila dintr-un submarin Posseidon ( am vazut eu intr-un film)

Asta ar fi si eficient si comic.

Doua pasari cu o piatra .

Alta idee ce-mi trece prin cap ar inbunatati calitatea sistemului medical . Ce Obama , ce Trump ?! EU .

La recenta vizita anuala la doc, pe care eu o fac o data la sapte ani, asistenta ma cantarea, am fost socata de cresterea fortei gravitationale a pamantului , din 1990 . Cred ca ar fi necesara o forta levitationara magnetica enorma , sa compenseze cresterea gravitationala a pacientei .

Sunt sigura ca as mai putea gasi cateva idei practice a levitatiei magnetice , dar trebuie sa plec . A trecut ora de lunch si ca o persoana responsabila a acestui camp magnetic al Pamantului ,sunt intr-o atractie puternica spre…frigider .

Read Full Post »

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

ellenlunney

Gather Food, Flowers & Friends

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

politicstand.com

Puterea noastra sta in cuvinte!

Adrian Georgescu

Scriu iute și piperat

Two Fat Americans

Eating & Drinking Our Way Around The World (While doing some other fun things too)

Blog de Draga Sbiera

poésie comme vérité universelle

tineri pentru tineri

scrieți, citiți, râdeți, plângeți, săriți în pat și apoi râdeți si mai tare, oricum viața trece.

The V Life

C'est la V

existence !

blog de philosophie imprévisible, dir. Jean-Paul Galibert

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Simplu

Despre banalități

Copacul din pădure

Blog social comun

Mark My World

Hacking life while enjoying everything in between

Brazilia mea / Meu Brasil

Aproape vs. Departe

Ecologia Comunicarii

Libertate. Credinta. Echilibru. Iubire. Toate acestea, Impreuna.

Hair with Samm

Images Hair Salon