Feeds:
Posts

Archive for April 13th, 2017

Nu doar la mine in suflet reverbereaza ,azi, Bach cu atata intensitate , iar eu , de la minutul 0:39 am incetat sa mai respir .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

/>Doamne- Eu stiu ca ne visezi . Dar spune-mi- ce boala de copil , ce suferinta iti da acest cosmar ? De ce e lumea asemenea broboanei de sudoare ce straluceste pe fruntea Ta ? Oare neantul nu e racoros ca mana unei mame iubitoare ? Nu se starneste-n toata vasta vesnicie o soapta , macar una , sa pogoare asupra -Ti, sa aline febra asta ?

De -am fi cu-adevatat, am suferi si noi de boala Ta. Trezeste- Te

Read Full Post »

Blogul unei tipe oarecare

"O zi în care nu ai râs este o zi pierdută"

ellenlunney

Gather Food, Flowers & Friends

Simona Tache

Jurnal roz de cazarmă

politicstand.com

Puterea noastra sta in cuvinte!

Adrian Georgescu

Scriu iute și piperat

Two Fat Americans

Eating & Drinking Our Way Around The World (While doing some other fun things too)

Blog de Draga Sbiera

poésie comme vérité universelle

The V Life

C'est la V

existence!

Le site de Jean-Paul Galibert

blue cafe

Don't worry about knowing a lot , you know what is useful , and that's what counts :)

Simplu

Despre banalități

Copacul din pădure

Blog social comun

Mark My World

Hacking life while enjoying everything in between

Brazilia mea / Meu Brasil

Aproape vs. Departe

Ecologia Comunicarii

Libertate. Credinta. Echilibru. Iubire. Toate acestea, Impreuna.

Hair with Samm

Images Hair Salon